Моніторинг навчальних досягнень учнів з
природознавства та біології
за 2017-2018 н.р.
клас
|
Рівень досягнень
|
|||||||||||||||
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
|
|||||||||||||
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
|
І сем
|
ІІ сем
|
І сем
|
ІІ сем
|
І сем
|
ІІ сем
|
І сем
|
ІІ сем
|
|||||||||
5 клас
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
75%
|
1
|
25%
|
1
|
25%
|
3
|
75%
|
6 клас
|
|
|
|
|
|
|
1
|
25%
|
3
|
60%
|
2
|
40%
|
2
|
40%
|
2
|
40%
|
7 клас
|
|
|
|
|
1
|
14%
|
|
|
5
|
71%
|
6
|
86%
|
1
|
14%
|
1
|
14%
|
8 клас
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
80%
|
4
|
80%
|
1
|
20%
|
1
|
20%
|
9 клас
|
1
|
100%
|
1
|
100%
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Моніторинг навчальних досягнень учнів з
природознавства та біології
за 2016-2017 н.р.
клас
|
Рівень досягнень
|
|||||||||||||||
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
|
|||||||||||||
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
|
І сем
|
ІІ сем
|
І сем
|
ІІ сем
|
І сем
|
ІІ сем
|
І сем
|
ІІ сем
|
|||||||||
5 клас
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
40%
|
2
|
40%
|
3
|
60%
|
3
|
60%
|
6 клас
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
72%
|
5
|
72%
|
2
|
28%
|
2
|
28%
|
7 клас
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
80%
|
4
|
80%
|
1
|
20%
|
1
|
20%
|
8 клас
|
1
|
100%
|
1
|
100%
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 клас
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
20%
|
1
|
20%
|
4
|
80%
|
4
|
80%
|
Моніторинг навчальних досягнень учнів з
природознавства та біології
за 2015-2016 н.р.
клас
|
Рівень досягнень
|
|||||||||||||||
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
|
|||||||||||||
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
К-сть
|
%
|
|
І сем
|
ІІ сем
|
І сем
|
ІІ сем
|
І сем
|
ІІ сем
|
І сем
|
ІІ сем
|
|||||||||
5 клас
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
86%
|
5
|
72%
|
1
|
14%
|
2
|
28%
|
6 клас
|
|
|
|
|
|
|
2
|
33%
|
5
|
83%
|
3
|
51%
|
1
|
17%
|
1
|
17%
|
7 клас
|
|
|
|
|
1
|
100%
|
1
|
100%
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 клас
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
67%
|
4
|
80%
|
2
|
33%
|
1
|
20%
|
9 клас
|
|
|
|
|
|
|
2
|
50%
|
3
|
75%
|
2
|
50%
|
1
|
25%
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар